Jan 20, 2008

mari mencuci sawang

haihhh...

bersawang dah umah aku nih..

hahaha..

apa kabar semua? lama dah tak mengapdet nih.. bz semacam. baru je balik dr o/s. tangguh 2 hari kat singapore utk menyaksikan 'dream theatre'. dorg main kat fort canning. best gilak!! semacam je tgk mike portnoy hentam drum dia.. main progressive metal. nak harap datang mesia, ntah bila la..

dream theatre

news untuk peminat speed metal.. Helloween bakal beraksi di singapore tak lama lagi. tiket S$98. mahal giler. kalo ada sesape pegi, kasik roger. boleh lepak2 kat sana.

album peberet!!

callo betey!!

9 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Masa Haloweeen tengah top, aku masih di Matrikulasi lagi kalau tak salah. Memang layan!

Hehehe!

Inah said...

ermm..seb baik dah update..baru ingat mana la budak ni hilang :P

halloween?nama group kah?gue layan backstreet boys je..larikkkkkkkk

Mak Su said...

cuba terangkan skit...ekceli ko sebenanyer layan speedy metal ker bollywood? ada callo callo bagai, heh heh.

posmen said...

bp:
yaaa time tu layan abis speed. depa live kat scotland tu yg paling best!!

inah:
nama band.. hehehe gua ada je..

mak su:
boley je mana2.. asal layan.. hahaha

aria ayumi said...

alahai.. lamanya tak nampak en posmen. kebizian rupanya yek. helloween? mcm menakutkan je... huhu

Unknown said...

salam.
heard that u could speak indonesian, do u? ;)

ow, i love dream theatre! suke album lama la..

byl said...

nk pegi tp kamu yg sponsor.
boleh?

oi2, ye pn da nak glamer.post la 1 2 puisi.

Anonymous said...

Ada rock kapak pulak. Layan.. zaass! ;-)

posmen said...

aria:
tu la pasal.. aku pon pelik pasai pa aku bz hehehe

nina:
hi.. skit2 je cik nina. DT? yup, album lama the best. yg baru2 ni mellow semacam..

byl:
hahaha... leh je sponsor ubat gigi. yg lain sendiri2.. wakakaka

oi2.. mane de oi... ngeh2

phu ying:
rock parang ndak tak? ekekekee

err.. aku pon dh lama x apdate lagu baru..