Dec 18, 2007

selamat bercuti sempena hari raya

suasana sedih menyelubungi mr big (bukan nama sebenar lembu itu) setelah mendengar pengumuman bakal menjadi korban untuk raya taun ni. hehe

Selamat Menyambut Aidiladha buat semua kawan2 yang rajin menjenguk/mengumen blog saya ni. Juga buat yang terserempak atau terlalu-lalang. sesungguhnya anda semua byk mengajar saya berkenaan pelbagai perkara.

antara perkara yg terpenting.. saya menjadi peka. dan saya amat peka jika ada program makan2. hahaha

14 comments:

dugongsenyum said...

Selamat hari raya untuk kau jugak.

- G O R O - said...

Peka dgn persekitaran.

Baca persekitaran kamu.

Mak Su said...

tak per Mr Big.. pengorbanan mu mulia

Ami said...

Err..Mr Big tu tak gila kan? Cakap kat Mr Big, kirim salam kat syurga. Aku pun nak ke sana.

chiku the chucuru said...

selamat hari raya....
Mr Big.. berkorban demi agama...

zarch said...

Asalam, kalau lembu yg dikorbankan, biasa tu, tapi kalau yg disebelah lembu tersebut, ya Allah, seriaunya. Masa zaman "ace of spades" dulu pun,minta maaflah ya, bengkak tengok minah-minah rewang yang menjatuhkan standart wanita.
Anyway, ada kisah waktu raya korban dulu, seorang mat tengah "jem", tiba-tiba tension, lagu "satu hari dipagi raya" ditukarnya tune trash. Terkejut "dog" kaum dibuatnya, bila tanya, apahalnya, dia bagi tahu tension, dah 4 tahun tak balik beraya dikampung.

Saya pun dah dekat 5 tahun tak balik, apa nak buat, btw, selamat Hari Raya haji, dan semoga kita dapat menunaikan haji/hajah.

arsaili said...

selamat bercuti dan salam eid ul adha

byl said...

Selamat Hari Raya bro.

Memang byk yang mengajar aku. Kau pun tmasuk sekali. Boleh tak aku cakap aku rindu nak borak ng ko?

Oh, aku da ckp. hehe

Orlando Bloom said...

Selamt Hari Raya Aidil Adha bro...

pandagumuk. said...

slmt ari raye.jgn pekak sudah oke?

posmen said...

dugongsenyum:
thanks2.. moga hang bertambah2 senyum sbb makan daging korban haha

goro:
iya.. sedang membaca dan cuba memahami.. :)

mak su:
sunngguuhhh mulia jasa mereka hehehe

ami:
baik tuan.. hehehe nt aku kirim aerogram..

fiezafadilla:
'selamat' jugak spesis mr big ni 9 ekoq kat kg aku.. penat ooo

posmen said...

tuan zarzh:
tuan kena balik la kg. ikram org tua/sedara mara.. :)
insyaALLAH, ada rezeki dan izinNya, dpt menunaikan haji nt. azam nih..

arsaili:
yup, thanks bro.. hang bila balik ostolia?

byl:
oh ya.. lame x berborak2 kan? ko pun dh nk masuk dah. haha.. selamat belajar.. :)

bro beruang madu:
thanks.. bila lak nk bg pesen kat aku? ade lebih2 tu, pas2 la hehehe

cik panda:
slamat bercoti.. aku mcm trdengar2 je ade makan2 kat umah ko.. ye ke?

hahaha bedek2..

aria ayumi said...

ye. program makan2 smmgnya wajib setiap raya. seb baek takde sakit2 gigi/pening2 sbb makan daging. *msh selamat* :p

posmen said...

aria ayumi:
ye sgt la wajib.. ko bile lak ade wat makan2?

hahaha bedek part 2