Sep 21, 2007

sepetang yg redup

aku lapar skang nih. lapar sgt2. byk berita x best buat jus gestrik dlm perut aku merembes x henti2. lmbat la pulak time bebuka.

tgk movie : fed up sbb balik2 cite sama
tgk youtube : lagi hampes..
tgk paper : cukup la sad story ari ni
tgk kucing : hmmm.. 2nd choice kot
tgk cermin : warghhh... muke x cukup tido 8 taun
tgk muka jiran : hehehe... kang pepasal laki dia katok aku
tgk langit : redup gak.. seredup hati rakyat malaysia sekarang...

adoila... xtau nk buat pe nih..

aku rasa nk g pasar ramadan greenwood. kalo boring, g kat sri gombak. boring lagi, g balai tanye ade tak sel kosong... tumpang semalam dah la.

sure polis seme x layan aku.. sebab skang dorg dok sebuk cari mamat pundek tu..

harapnya lahhh....

3 comments:

byl said...

bukan tgk
p cr zirgon
si jantan kaberet 2

posmen said...

[b]y [y]oung lady:

sejak dia kenal milah (bukan nama sebenar), dia trus lupakan aku.. hampeh punye kucing..

byl said...

milah?
milah & zirgon?
xkne betol name