Oct 25, 2007

action, click, flash...

salah satu program aku di bulan puasa baru2 ni. aku kena pegi ke pulau kecik kat area jakarta untuk scenary photoshot. giler rabak rakit ni. ngeri aku.. tapi aku berjaya melaksanakan misi tu dalam masa 2 jam je. sori, gambar2 tidak dapat dikongsi sebab byk muka aku.. tgk je la gamba wak pemandu arah tu.. hehehe... hensem apa..

malangnya.. trip aku ke Sepa Island esoknya tidak membuahkan hasil sebab hujan lebat mencurah2 sepanjang hari. dok area challet je sambil menunggu waktu bebuka. mujur group dive tak jadi datang. kalo tak, mampus aku menjawab sebab apa hari ujan. jawab sebab katak panggil, boleh? tapi best gak tgk ujan kat sini. aku diberikan kediaman cottage challet yang lengkap. just enjoy walaupun berpose.. so, program photoshot aku di sini terbengkalai. terpaksalah aku guna image2 lama yg akan memecahkan kepala aku untuk meng'edit'nya. tapi aku dah train member aku yg kena tunggu group dive datang esoknya. area mana yg aku aware, angle2 menarik dan camera spare aku dah kasi kat dia. cuma tinggal dia snap je. pastu email kat aku. sampai balik town pun aku dok kol2 dia. bukan apa, kang bangang dia datang, terlupa ke.. apa ke.. mampus aku. dateline beb..

banyak betul perjalanan aku. cuma ralat skit sebab keja time pose. tak dapat nak jamah makanan sedap2 yg cuma dijual waktu siang. tapi takpa.. dugaan mesti ada, baru best life camni.

dan aku mula menerima sms dari seseorang.. hehehe..

3 comments:

byl said...

Len kali kalau sape2 tnye ape2 je kt ko.
ko jwb je la "malas pk"

Hahaha

posmen said...

budak (lara):
baik cik.. maaf saya kesipotan. hehehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.