Oct 25, 2007

tenang di lautan

day 1
day 2

suatu tempat yang amat menenangkan. riak gelombang mengingatkanku kepada kebesaranNya, kekuasaanNya dan kesempurnaanNya. Suasana di lautan benar2 menyedarkan betapa kecilnya aku di sini. matahari mulai tenggelam menandakan masuknya waktu berbuka.. dan dengan perlahan aku menguyah kurma sambil terus menginsafi diri.. sengaja aku menenangkan jiwa di sini bertemankan bintang di langit..

malam tu aku memancing dengan perasaan yang sukar digambarkan. getusan joran sesekali mencuri pandangan namun aku terlalu asyik dengan kenangan dan bintang2. fikiran memutar2 waktu di selang seli dengan deruan ombak menghambur.. suasana dingin namun mendamaikan...

ahh.. kenapa aku perlu pulang?

2 comments:

byl said...

Huh! Aku penah tgk tmpt ni kt dlm majalah 3.
Best gile

posmen said...

budak(lara):
pe lagi.. kasi visit la satu ari sana..