Oct 31, 2007

suami, cinabeng dan dot dot dot

aku paling benci dengan sikap tidak bertanggungjawab! baru2 ni membe aku (bukan baik sgt pun), kol aku mintak dtg tolong bukakan pintu sebab terkunci dlm umah. risaukan dia, aku memecut mcm kapal selam ke umah dia. seb baik aku x sondol pasu jiran dia. smpai je, aku kol dia..

aku : ko kat dalam ngan sape?
cinabeng : aku kat opis
aku : laaa... abis yg ko mtk aku dtg ni pahal? sape lak tekunci?
cinabeng : bini aku. aku x sempat balik, ade miting. ko tlg pecahkan mangga tu. aku tak perasan kunci wife aku, aku terbawak dlm keta..
aku : haaaaaa!!!!!!!

skang baru tau pasal apa org panggil dia cinabeng!! &*%# cinabeng ais betul. mau aku tampar2 je.. walhal jarak opis dia & aku dengan umah dia sama jauh je. ada jugak manusia macam ni???

pendekar mustar : ini betul2, bukan cobaan... haihh

2 comments:

byl said...

KALAU bini dia kene rogol cane la 2.

posmen said...

budak (lara):
aku pon x paham.. trus aku maleh layan membe aku (skang aku treat dia sbg malaun). bangang!!