Oct 27, 2007

kaduk punye pasal

ari ni best. takde sape pun kol atau miskol mahupun sms. rase pelik tapi hati aku tenang gila. kan best kalo hari2 camni. aku pun tak buat apa2 kol langsung. teruskan dengan kerja2 yang menimbun dan tak terasa hari makin malam. membe aku lak baru abis begayut pakai tepon opis. dah lapan jam aku rasa dia mengayat dalam phone tu. mampus la ko kaduk.. aku xnak bagi pinjam duit bayar bil bulan ni.. tapi kenapa ah? jarang2 camni. slalunya hp aku vibrate memanjang.. tanpa segan silunya aku main game lepas setel keja2 rabak tadi.

tengok jam dinding.. aiseh.. dah kul 8.34pm

tengok keliling.. membe bangang aku dah blah tanpa wasiat.. cett

tengok hp.. ALAMAK!!! bateri tadak ka??? macam x cas je smalam...

aku dapat rasakan esok adalah hari bz aku memberi penerangan kepada seluruh makhluk yang try kol2 aku ari ni. mesti org kol opis tapi ngage. suwey punye kaduk. tapi tu laa.. aku memang malas usha2 phone. akibatnya, ari ni aku lebih bangang dari membe aku yang memang bangang alamiah tu.

sms? malas aku nk balas. buat2 bodo cam kaduk je laa..

huhuhu

2 comments:

byl said...

eceh.
cian cewe Indo yg bg sms 2.

posmen said...

budak (lara):
ntah.. xde pon.. majuk dah kot minah tu wakakaka...