Nov 11, 2007

idaman ku

kau menggodaku
tiap liuk tubuh mu ku tatap
berkulit kuning langsat
entah kenapa aku terpikat

ingin aku menjamahmu
tapi kau tidak bersendirian di situ
aku malu, kerna nanti tiada sisa mu
aku buntu, tapi mau..

ahhh persetan kan semua
kau adalah milik ku
segenap kudrat aku melangkah
melintasi mereka yang berseloka
walhal tiada siapa pun yang peduli
tatkala aku menyentuhmu

kruk krak kruk
ku pasrah ku akur (kata lagu di radio)
sedapnya kerepek pisang ini..
786 alhamdulillah syukur...

hahahahaha

4 comments:

byl said...

cis!
ni apekebenda ni?

posmen said...

byl:
hueh hueh hueh

saje je seronot dpt makan kerepek pisang

Lily Abdullah said...

heh...heh...ingta crite pasl gadis idaman..kerepek pisang rupanya...

suka kerepek ubi :)

posmen said...

waterlily:
erkk.. bukan ka?
haiya... hehehehe