Nov 28, 2007

kita pernah berjanji

kau menyambutku
mungkin dengan senyum termanis
walau tanpa sapa yang lunak
aku menghampiri ke sisi
telah terlalu lama
tidak kita berbicara
tentang hati dan perasaan

dulu kau sering mengusikku
aku cuba menahan ketawa
jarang sekali kita menangis
apalagi merasa hiba
kerana kita saling melengkapi
justeru tiada rasa akhirnya

tersentak aku oleh suara burung
riuh berkicau seolah meminta
aku kembali dari kembara perasaan ini
walau sering aku berkata
agar hati ini memahami
namun tetap juga ia meyakini
kau masih di sisi

pasti kita akan bertemu
di suatu masa yang redup nanti
kerana telah lama aku menunggu
kerana kita pernah berjanji

12 comments:

byl said...

'kita' akan tetap bertemu kan? Masa itu akan tiba juga.

:)

pandagumuk. said...

promises meant to be broken.lalalal~

arsaili said...

tidak salah mengharap tapi biarlah pada yang sudi....

p/s suh la potet join majlis berkhatan beramai2...ahaks

posmen said...
This comment has been removed by the author.
posmen said...

arsaili:
potet gua betina hehehe

posmen said...

byl:
mandom siot week ni..

pandagumuk:
yup, by us or god.. :)

tun teja said...

kunjungan balas...

tun x mkn sireh la.. tp tingin gak nk mkn ..gagagga.

ni lagu jiwang karat nih!!

DeeN said...

Wah, kat sini ada puisi la. Bertemu dan berpisah la la la!!

aria ayumi said...

ehem. encik posmen menunggu sape ni? kite nye komen ke? huhu

posmen said...

tun teja:
ngeh ngeh ngeh.. next week minggu metal lak.. ahak

nUr@dDeEn:
selamat dtg ke umah hamba.. kuih raya ada lagi.. hahaha

aria ayumi:
tgu duit raya boleh? wakakaka

blackpurple @ jowopinter said...

Lirik sudah ada. Tinggal masukkan melodinya saja ni. :)



Lama tak dengar lagu Rusty Blade ini. Lagu masih masih zaman masih hingusan dulu. Ha ha ha!

posmen said...

bro purp:
skali lagi hang memang pintar...

best gile ingat time beringus dulu.. mak tlg lap2. hahahaha